Danny Blue Vágó István gondolataiban olvasott
![Danny Blue](https://cdn.origo.hu/2023/12/He_cFMAK_zAh--lXJIBlTssnYYmUeg5lUJST8RcDFoE/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50L2M4N2FjZDYzNmI5NzQ3NGJhMTljYTg5YzNlZTVmMWZi.webp)
Danny Blue vendége Vágó István volt, akit arra kért, hogy gondoljon egy országra, majd írja fel a táblára négy helyi nevezetesség kezdőbetűjét. A műsorvezető gondolatát rögtön kitalálta, de Vágót csak úgy sikerült meggyőznie, hogy elmagyarázta neki, miből tudta, hogy mi lesz a válasza.
A mentalista közösségi oldalán tette közzé a videót, itt megnézheti:
Hogyan befolyásolnak minket?Sok találgatás volt már e videó körül, hogy vajon hogyan is volt ez lehetséges. Most elmondom a frankót: Ha megnézed a videót, akkor az alapján meghozhatod a saját ítéletedet, de a felvétel eredeti és jelenlegi célja is az, hogy felnyissa az emberek szemét, hogy bizony nagyon sok információt beengedünk az elménkbe análkül, hogy megvizsgálnánk azokat, nem figyelünk arra, hogy mennyire sok helyről igyekeznek minket negatív irányba befolyásolni és nem is vesszük észre. Miközben gyakran azt mondjuk, hogy a médiától származó információ nem hiteles, máskor gond nélkül elhiszünk dolgokat ugyanannak a forrásnak. De még ha nem is szubliminális üzenetekkel, hanem a folyamatos sulykolással elérik, hogy sok ember egyetértsen olyan eszmékkel, melyek egy fejlődő társadalomban megkérdőjelezhetők lehetnének, de mivel oly sok ember feltétel nélkül egyetért, ezért igazságnak tekintjük. Válogasd meg hát jobban az információid forrását, mert azok alkotják majd a gondolataidat, ezek pedig befolyásolják a cselekedeteidet végsősoron pedig az életedet!
Szerző: Danny Blue, 2015. szeptember 26.
Reggel a Mokkában újra téma volt a gondolatolvasás, a párosból csak Danny Blue jelent meg a stúdióban. "Befolyásolhatóak vagyunk az impulzusok által, amik folyamatosan érnek minket. Kicsit figyeljünk oda arra, hogy mennyire vagyunk tudatosak és amit látunk, az mennyiben tény és mennyiben külső befolyásolás eredménye. A kérdés az, hogy azokat az impulzusokat, amik érnek minket, ki irányítja" - fejtegette.
A mentalista szerint naponta félmillió vizuális impulzussal találkozunk, ezek pedig mind hatnak ránk valamilyen szinten. A reklámszakma és a marketingesek ezt használják ki, egyszer már őt is felkérték, hogy egy termék kirakatát rendezze be: ekkor főként kék színt használt, mert az a befolyásolás színe. Motivációja mindig a képzelőerőből eredt, de állítja, teremteni magának is tud az ember: ha van egy célunk vagy elképzelésünk, írjuk le és tegyük ki magunknak, mert képes segíteni.