GLENDALE, AZ - FEBRUARY 01: New England Patriots cheerleaders celebrate after defeating the Seattle Seahawks during Super Bowl XLIX at University of Phoenix Stadium on February 1, 2015 in Glendale, Arizona. The Patriots defeated the Seahawks 28-24. Kevin C. Cox/Getty Images/AFP
Vágólapra másolva!
Óriási összeget kérnek a profi amerikai futballbajnokság döntője, a Super Bowl reklámszüneteiben sugárzott szpotokért.
A legnagyobb márkák versenyeznek azért, hogy megjelenhessenek a reklámblokkokban. A CBS a napokban hivatalosan is megerősítette, hogy
a mérkőzés alatt egy 30 másodperces szpotért ötmillió dollárt kér.
Ez jócskán felülmúlja azt az összeget, amit az idei döntő alatt kellett fizetni.
Az esemény közvetítő NBC ugyanis 4,5 millió dollárt kért egy 30 másodperces reklámért. Akadnak olyan szakértők, akik úgy vélik, a médiaügynökségek és a potenciális hirdetők komoly nyomást gyakorolnak majd a CBS-re, hogy csökkentse a tarifát.
A legnagyobb márkák versengenek a reklámért Forrás: AFP/Kevin C. Cox
A csatorna legutóbb a 2013-as Super Bowl-t közvetítette, akkor 3,8 millió dollárt kért egy reklámszpotért – írja a Marketing&Média.