A heti Médialiftben felfelé tart a Sztárban sztár egyik versenyzője, Csobot Adél, miután a műsor a 45. hét legnézettebbje lett, emellett kiemelkedő közönségarányt is hozott,
az éppen tévézők 35,2 százaléka a TV2-n ragadt
erre az időre.
Vasárnap jól ment a csatornán az Összezárva Friderikusszal is, a nézők csak ez után kapcsoltak át nagyobb számban az RTL Klubra, Az éhezők viadala: A kiválaszott első részére. A film az aznapi főműsoridő legalacsonyabb közönségarányát hozta az RTL Klubnak, 12 százalékkal zárt – miközben Friderikusz műsora 27,5-öt hozott, Jennifer Lawrence ezért kapott piros nyilat.
A Film+-nak nem volt éppen jó estéje,
A Gyűrűk Ura – A két torony csupán 2,6 százalékos közönségarányt produkált, Zsákos Frodó, vagyis Elijah Wood ezért tart Lawrence-szel. Mutatjuk grafikonon is a vasárnap estét:
A szombat este ezzel szemben egyértelműen az RTL Klubé volt, a Hungary's Got Talent a hét második legnézettebb műsora lett, és a Gyertek át szombat este! is éppen befért a legjobb tízbe. Mutatjuk ezt a napot is:
Alább látja a műsorok húszas toplistáját is, a 45. héten ezek voltak a magyar lakosság kedvencei. A táblázatban mindegyik produkció a legnézettebb adásával szerepel, így alakult ki a sorrend:
Mutatjuk azt a tíz csatornát is, amely a legmagasabb heti közönségarányt érte el.
A hetet az RTL Klub nyerte, 1,3 százalékpontot tudott ráverni a TV2-re,
a Duna TV pedig 6 százalékkal szerezte meg a harmadik helyet. A Film+ a Coollal teljesített egy szinten, a lista végén pedig hármas holtverseny alakult ki, az ATV, a Story4 és a Super TV2 egyaránt 2,1 százalékot ért el a héten.
A közönségarányt százalékosan ábrázoltuk, ennek a rövidítése SHR%. A grafikonok a tévétársaságok heti átlagos közönségarány-adatait mutatják. Arról árulkodnak, hogy a teljes lakosságból a tévét nézők hány százaléka nézte az adott csatornát. Minél nagyobb a szám, annál népszerűbb a csatorna az adott célcsoportban.
Ha kíváncsi arra, hogy a Nielsen hogyan méri a tévétársaságok nézettségét, akkor kattintson ide.