Két-három éve a Netflix visszatérő téma a hazai médiakonferenciákon, és minden szakember, programigazgató, kreatív főnök, beszerzésért felelős vezető úgy beszélt róla, hogy erős piacformáló szerepe lesz, de „felkészülten kell fogadni, ha megjelenik”. A szolgáltatás megjelent 2016 elején itthon is, de a szinkronba kényelmesedett országban még nem kaptak rá milliók: az amerikai tartalom töredékét látjuk csak rajta, és azt is csak eredeti nyelven, felirat nélkül, ami sok magyart elriaszt.
A Variety friss híre szerint pár órával 2015 negyedik negyedéve után, azaz január 1-jén a cég előfizetőinek száma elérte a 75 milliót világszerte. A Netflix ugyanazt mondja, mint a magyar tévétársaságok vezetői: jó nézettséget csak minőségi és tényleg egyedi tartalommal lehet elérni,
a tucatsorozatok végtelen ismételgetése nem vezet sehova.
Ennek megfelelően a vállalat 33%-kal növeli a saját tartalomra költött büdzsét, a 2015-ös 450 óra helyett idén már 600 órányi saját filmet és sorozatot ad majd, ami máshol nem látható, legalábbis legálisan nem.
A cég közlése szerint a szolgáltatást 2014-ben 29 milliárd órán át használták, tavaly 42,5 milliárd órán át nézték az előfizetők a Netflix-képernyőt.