Médialiftünkben felfelé megy Chris Vance, mivel A szállító szép számokat hozott az RTL Klubnak, 18,3 százalékot ért el vasárnap este. A csatornának egyébként is jó hete volt, a heti toplista első négy helyét elhozta: a Híradó, a Barátok közt, a Fókusz és A szállító produkált a legjobban, a TV2 az ötödik helyen szerepel először a Tények-kel.
Felfelé tart Kállay-Saunders András is, aki a legmagasabb pontszámmal jutott tovább A Dal-ban. 609 ezren figyelték szombat este, hogy versenyeznek az énekesek az Eurovíziós Dalfesztiválra való kijutásért,ez 13,9 százalékos közönségarányt jelentett. A Duna TV legnépszerűbb műsora a Magyarország, szeretlek! volt a nézőszámot tekintve, 643 ezren követték Tatár Csilla és Harsányi Levente csapatainak küzdelmét.
Lefelé megy a Médialiftben Ernyey Béla, mert a Hölgyválasz nem igazán érdekelte a nézőket. A késő esti műsort csupán 770 néző követte a teljes lakosságot vizsgálva, 0,0 százalékkal zárt az M3-on.
Mutatjuk grafikonon is, hogy a főbb csatornáknál miként alakult a szombat este, látható, hogy a Duna TV-n milyen népszerű volt A Dal.
Vasárnap este így nézett ki küzdelem:
Mutatjuk a hét húsz legnézettebb adását is egy táblázatban, minden produkció a legnépszerűbb adásával szerepel:
A csatornák versenyéből ezen a héten az RTL Klub került ki győztesen 12,1 százalékkal, egy százalékponttal maradt le mögötte a TV2. A harmadik helyet a Duna TV szerezte meg, a középmezőnyben a Cool, a F+ és az M1 végzett. A toplistát a Super TV2 és az M2 zárja közel azonos eredménnyel.
A közönségarányt százalékosan ábrázoltuk, ennek a rövidítése SHR%. A grafikonok a tévétársaságok heti átlagos közönségarány-adatait mutatják. Arról árulkodnak, hogy a teljes lakosságból a tévét nézők hány százaléka nézte az adott csatornát. Minél nagyobb a szám, annál népszerűbb a csatorna az adott célcsoportban.
Ha kíváncsi arra, hogy a Nielsen hogyan méri a tévétársaságok nézettségét, akkor kattintson ide.