Magyarországon még nem sokan fedezték fel ezt a különleges sorozatot, amelynek egyik oka az lehet, hogy az első évad megjelenésekor még csak angol felirattal volt elérhető. Most viszont a nyelvi akadályok is elhárultak, így az egyetlen visszatartó erő az lehet, hogy koreai sorozatról van szó, pedig aki belekezd a Kingdomba, az élvezni fogja az utazást az utolsó percig.
Az első évadban a készítők az 1500-as évek Koreájába repítenek vissza minket, ahol a japán megszállás mellett a helyzetet az is bonyolítja, hogy a királyi udvarban trónviszály van kibontakozóban. Az a szóbeszéd terjeng, hogy a király halálos beteg, így hamarosan a jogos örökös, a koronaherceg Lee Chung léphet a trónra. Ezt viszont terhes mostohaanyja Cho királyné minden erővel meg akarja akadályozni, ezért megtiltja Chungnak, hogy meglátogassa apját.
Az ifjú koronaherceg egyik éjszaka a tiltás ellenére mégis elmegy apjához, azonban a király helyett egy ágyhoz láncolt szörnyeteget talál a hálószobában. Ezt természetesen senki sem hiszi el neki, így árulóként száműzik az udvarból. Mint később kiderül, a királyt Cho egyik orvosa támasztotta fel egy különleges növénnyel, így késleltetve halálát addig, míg a királyné gyermeke meg nem születik. Ez a növény a sorozat szempontjából rendkívül fontos, mivel ez indítja el a holtakat feltámasztó járványt, amely egyre csak terjed Koreában.
Az első évad nem szűkölködött meglepetésekben, a legnagyobb pillanat pedig az volt, amikor Choról kiderült, hogy valójában megjátssza terhességét, így magához ragadni a hatalmat.
A második évad ott folytatódott ahol az első abbamaradt, vagyis egy már korábban belengetett ütközettel az élők és a holtak között, amelyet az utóbbiak nyertek meg. Még a korábbiaknál is nagyobb szerep jut az aktuális fő gonosznak Cho Hak-ju miniszternek (a királyné apja és a legerősebb klán vezetője), aki zseniálisan mozgatja a szállakat annak érdekében, hogy családja még nagyobb befolyással legyen.
Ugyan a főszereplő Lee Chung karaktere meglehetősen gyengére sikerült, az írók annál jobban építették fel a többi szereplőjét. A sorozatot egyértelműen Cho Hak-ju, Cho és Chung testőre Moo-Young viszik a hátukon, az első ráadásul az utóbbi évek legkarakteresebb negatív hőse és külön öröm, hogy a készítők figyeltek arra, hogy minél többet legyen a képernyőn.
Az évad elején kicsit háttérbe szorulnak az élőholtak és előtérbe kerül az intrika, valamint politikai szálak is nagyobb hangsúlyt kapnak. Ezt nem bánjuk, hiszen a The Walking Dead már megmutatta, hogy milyen sivár tud lenni egy zombis sorozat, ha nincs mögötte kellő történet. A Kingdom viszont önálló, élőholtak nélkül is megállja a helyét, de szerencsére a készítők eddig megtalálták a tökéletes egyensúlyt a horror, a zombik és a Trónok Harca-szerű események között.
A szezon közepénél már egyre több ember számára nyilvánvaló, hogy a királyi palotában valami nincs rendben. Sorra tűnnek el a terhes nők, a lány csecsemőket pedig velük együtt megölik. A rejtélyes halálok után nyomozást is elrendelnek, később pedig maga Cho Hak-ju is rájön, hogy lánya nem volt terhes és egy paraszt fiúgyermekét vette el, mindenkivel elhitetve, hogy herceget szült.
Cho Hak-ju meg akarja büntetni lányát, aki viszont megmérgezi őt.
Ezt az eseménysort megelőzően a nézők megkapják első komolyabb gyomrosukat is miután Moo-Young elárulja Lee Chung koronaherceget és elszökik Seo-Bi orvossal és Cho Hak-ju-val közösen, azért, hogy a terhes felesége, akit Cho hercegnő fogságban tart, biztonságba legyen. Az árulás Moo-Young halálához vezet, Cho Hak-jut nem sokkal később éri el a vég, Seo-Bi-nek pedig bármennyire is jelentős szerepet akarnak neki adni az írók csak sodródik az eseményekkel. Moo-Young halála komolyabb érzelmi felvezetést kapott, több flashbacket is láthattunk arról, hogy mi vezetett árulásáig, a karakter pedig az utolsó perceken bűnbocsánatot nyer.
Lee Chang az évad végére maga mellé állítja az ország nemeseinek jelentős részét, és megkísérli a trón visszaszerzését, azonban Cho szabadjára engedi a börtönben fogvatartott élőhalottakat a városban, ahol eluralkodik a káosz. Ha a trón nem lehet az enyém, ne legyen senkié, mondja a trónszéken ülve a hatalomvágytól teljesen megtébolyodott királynő, aki ezzel saját halálos ítéletét is aláírta. A teljes város elpusztul, a szörnyek betörnek a palotába és mindenkit lemészárolnak.
Figyelsz apám? Nem engedtem, hogy elvegyék tőlem a trónt.
Az évad záróepizódjában azok is megkapják jussukat, akik csak az akcióra vágynak, hiszen gyakorlatilag fél órán át kaszabolják az élőholtakat, a csaták megkomponálásában pedig kifejezetten erős a sorozat, akárcsak a kameramunkában.
A nagy ütközetet alig néhányan élik túl, köztük Cho gyermeke is, akit valójában a fogva tartott Moo-Young feleségétől vettek el és adtak a királynénak. Mivel a Cho klánt továbbra is sokan támogatják az országban és jelentős befolyással bírnak, a bölcsek és a koronaherceg úgy dönt, hogy meg kell ölni a csecsemőt, de Lee Chung az utolsó pillanatban megkegyelmez neki, és átadja a trónt.
Ez a gyermek a herceg, atyám gyermeke és a fívérem, Kérlek írjátok azt, hogy a kegyetlen háború végzett atyámmal, a királynéval, akit anyámnak nevezek, és velem! Ezt jegyezzétek fel a krónikákba.
A sorozat először három hónapot, majd hét évet ugrik az időben és láthatjuk a a felcseperedő herceget, aki immár uralkodó. Aggódtunk, hogy az írók milyen irányba viszik el a sorozatot, és jobban örültünk volna annak, ha más megoldást választanak, és például Cho megmenekül.
Az évad ismét egy cliffhengerrel ér véget, kiderül, hogy a járványt valaki szándékosan okozta, Chang pedig nem halt meg, csupán önkéntes száműzetésbe vonult, hogy megtalálja a kereskedőt, aki az országba hozta a járványt okozó növényt. Még ennél is nagyobbat ütött a záróképsor, ahol a hétéves uralkodó arcát mutatják és a bőre alatt egy féreg mászik egészen az agyáig, a kór tehát benne lappang, de eddig tünetmentes volt.
A Kingdom egy rendkívül egyedi sorozat. A jelmezek, a tájak, a kulturális és történelmi elemek, a gyönyörűen megkomponált harci jelenetek és a kameramunka mind hozzájárul ahhoz, hogy a Kingdom egy emlékezetes darab legyen.