– Nem azért kezdtem ebbe bele, hogy meggazdagodjak, ugyanis ez kib*szott drága dolog. Azért kezdtem ebbe bele, mert tíz évvel ezelőtt, amikor a művészetibe jártam rajz szakra, divattervezőnek indultam. Csak átköltöztem ebbe az országba, majd elkezdtem a zenélést. Azért vágtam most bele, mert most van rá időm, energiám, pénzem, és úgy gondolom, van stílusom, szeretek összerakni szetteket, ezzel szórakozni – mesélte.
Jelenleg szinte mindenki divattervező szeretne lenni, mert azt gondolják, menő és könnyű ezt csinálni,
pedig valójában ez egy kemény szakma. Nagyon sokan bontogatják a szárnyaikat, de kevesen vannak, akik fenn is tudnak maradni. Ahhoz ugyanis, hogy valaki hosszabb útávon sikeres ruhamárkát tudjon működtetni, nem elég egy kollekció, folyamatosan piacra kell dobni újabb és újabb darabokat, és azoknak olyan üzenetet hordozniuk, amely egyedi, mégis sokan tudnak vele azonosulni – magyarázta a divattervező.
Már az induláshoz is több tízmillió forintos tőke kell akkor, ha mindezt egyedül csinálja valaki.
Ilyenkor az anyagokat, a szabászt, a varrodát és a gyártásvezetőt is neki kell megtalálnia - mondta a Blikknek Merő Péter divattervező.