Az idén először megrendezett program a minőségi magyar bor mindennapi fogyasztását kívánja elősegíteni. Az esemény beharangozása óta az akció honlapján másfél hét alatt immár 130 étterem csatlakozott.
Bízunk benne, hogy a következő hetekben is ilyen élénk marad az érdeklődés, mind a az éttermek, mind a jóféle italra szomjazó vendégek körében - tájékoztatta a távirati irodát Szabó Borbála, a Magyar Bormarketing Kht. belföldi projektmenedzsere.
Az akcióban bornagykereskedések és szaküzletek is részt vehetnek. Ennek feltétele, hogy akciós ajánlattal kell várniuk vásárlóikat április 29-én. A legnagyobb borkereskedő cégek és egy áruházlánc már kifejezték szándékukat a Borszerdához való csatlakozásra. Tárgyalás folyik továbbá taxi és pótsofőr-szolgálatokkal, akik a koccintgatás után kedvezményesen szállítanák haza a vendégeket.
A Borszerda a Nemzeti Bormarketing Program keretében valósul meg és a Magyar Turizmus Zrt. támogatásával.