A Spies utazási iroda legújabb kampánya remek példa arra, hogyan lehet összekötni az üzleti és a közösségi érdeket. A cég versenyt hirdetett azoknak, akik vállalják, hogy egy romantikus kirándulás alatt fogan meg leendő gyermekük. Az iroda ehhez még egy naptárt is felkínál a honlapján, amelyen ki lehet számolni, hogy mikor lesz peteérése a hölgy partnernek, és mikorra érdemes tervezni az utazást.
A versenyre való benevezéssel automatikusan jár a peteérési kedvezmény. Ha ezen felül a kismama beküld egy képet a pozitív terhességi tesztjéről, valamint a terhességi könyvét, amely bizonyítja, hogy a baba valóban a vakáció alatt fogant, akkor a sorsoláson is részt vehet a pár. A főnyeremény egy családi vakáció 25 ezer dán korona értékben (1 millió forint), de lehet nyerni három évre elegendő pelenkát, és egy babakocsit is.
Az utazási iroda remek reklámfilmet is készített az akció népszerűsítésére. Ebben először felvázolja, hogy Dániában a születési ráta 27 éves mélyponton van, emiatt egyre kevesebben tudják támogatni az idősebb korosztályt – és az irodával is kevesebben utaznak. Ezután kutatásokra hivatkozik, amelyek azt mutatják, hogy a dánok 46 százalékkal többre vállalkoznak nyaraláskor, mint otthon. Több szex, több gyerek – Dánia jövője a romantikus városlátogatásokon múlik – vonja le a konklúziót a cég.
Persze Dánia híres a diszkriminációmentességéről. Az iroda ezért azoknak is megadja a peteérési kedvezményt, akik nem képesek a fogamzásra, például az idős vagy meleg pároknak.