Budapestet népszerűsíti a Magyar Turisztikai Ügynökség új kampánya
![budapest kampány](https://cdn.origo.hu/2023/12/_FvKWIlXnFGDGrHeC5GUzG0DnO34r6kc17EO-jC3FgY/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50LzBhMjhmODFhMjFiZTRkZTE4NTFhYjI4OGZmZmU1ODBl.webp)
Az MTÜ Magyarország belföldi turizmusának újraindítása érdekében június 1-je óta arra ösztönzi a magyar családokat, hogy aki teheti, induljon útnak, és fedezze fel ismét Magyarország kincseit, ismerje meg a vidéki tájakat.
A mostani, hétfőn kezdődött kampányban az MTÜ "Budapest csodáit" helyezi a középpontba,
a főváros régen látott vagy épp ismeretlen attrakcióit, felfedezésre váró élményeit ajánlja a belföldi utazók figyelmébe. Budapest nagyszerű világváros, ahol a hagyomány és az innováció, a történelem és a fiatalos, modern pezsgés egymást kiegészítve nyújt emlékezetes élményeket - mutatnak rá.
Az ügynökség fontosnak tartja, hogy azok a magyar családok, baráti társaságok és egyedül utazók is felfedezzék a magyar fővárost, akik egyébként csak rövid időre keresnék fel.
Most mindezt zsúfoltság nélkül, a megszokottnál jóval kényelmesebben és nyugodtabb körülmények között tehetik meg.
Az MTÜ közleményében rámutat: a koronavírus-járvány egyik napról a másikra törte derékba a turizmus folyamatosan felfelé ívelő, évről évre rekordokat döntő sikerágazatát,
Budapest pedig különösen kiszolgáltatott a nemzetközi vendégforgalomnak.
Ezért az MTÜ kampánya arra is fel kívánja hívni a figyelmet, hogy egy budapesti városlátogatás most a fővárosi szállásadók, vendéglátók boldogulását, rajtuk keresztül pedig a gazdaságot is támogatja.