A 911 Targa legfőbb újdonsága, hogy az új modell bemutatásával a négykerék-meghajtás az alapfelszereltség része lett.
A korábban csak kémfotókon látott, nyitható üvegtetővel készülő autóból kétféle változatot gyárt a Porsche. A Targa 4 változat 3,6 literes, 325 lóerős blokkot kap, amellyel a kocsi 5,3 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára.
A 4S némileg erősebb, 355 lóerős, 3,8 literes erőforrással készül majd, és ezzel a blokkal vehemensebb is lesz a kocsi, százra ugyanis mindössze 4,9 másodperc alatt gyorsul. Miután a Porsche nem csatlakozott az autógyártók önkorlátozó megegyezéséhez, a két modell végsebessége 280 és 288 km/óra.
Ami az autó formavilágát illeti, alig mutatkozik eltérés a 911-es eredeti vonalaitól, leszámítva persze az 1,9 kilogramm tömegű, hét másodperc alatt kinyíló üvegtetőt. A tető nyitószerkezetét és a reteszeket egyébként áttervezték, hogy csökkentsék az autó szélzaját, a kellemetlen légörvények keletkezésétől pedig az automatikusan felnyíló szélterelő gondoskodik.
Az új Porsche 911 Targa 2006 novemberében érkezik meg a kereskedésekbe, és egyelőre nem lehet tudni, hogy Magyarországon milyen kiskereskedelmi áron lehet majd hozzájutni.