A német Wolf körülbelül harminc éve foglalkozik Fordok tuningolásával, és időközben a motorsportban is elévülhetetlen sikereket szerzett.
A széria Focus ST 225 lóereje is hozzáértő pilótáért kiált, ám a tuningcég úgy gondolta, hogy tovább feszegetnék a határokat, és a 2,5 literes turbómotorból előbányásztak még némi teljesítményt és nyomatékot.
A Wolf ST kétféle teljesítménnyel készül, az export változatból 300 lóerőt hoztak ki a mérnökök, a német vásárlóknak pedig be kell érniük a 275 lóerővel, ami amúgy önmagában sem kevés. Az áthangolás ráadásul érinti a motor által leadott nyomatékot is, amely az erősebb változat esetében 400, a gyengébbik esetében pedig 360 Nm körül alakul.
Ezt a teljesítménynövekedést a teljes motorelektronika átírása mellett a turbógeometria átszabályozása, valamint a kipufogórendszer módosítása eredményezi, és a tunerek változtattak a befecskendező szelepeken is.
Annak érdekében, hogy a teljesítménynövekedés miatt a motor ne melegedjen túl, a Wolf áttervezte a hűtőrendszert is, így a jövendő tulajdonosok gondtalanul autózhatnak majd.
A 300 lóerőre való áthangolás 3950 euróba, vagyis körülbelül 1,1 millió forintba, a 275 lóerőt eredményező tuning pedig 2740 euróba, csaknem 760 ezer forintba kerül. Akinek mindez nem volna elegendő, a Wolf saját tervezésű külső és belső elemeket is kínál kiegészítésként. Egy hátsó légterelő 195, a C oszlop borítása 185, egy alumínium pedálkészlet pedig 185 eurót kóstál, a szintén alumínium borítású kézifékkarért pedig 85 eurót kérnek.
Ha további tuningra vágyik a reménybeli tulaj, akkor rendelhet ültetett futóművet, amely 35 milliméterrel alacsonyabb az ST széria futóművénél. Felniből 8x19-es, vagy 8x18-as van 235/35, illetve 225/40 Pirelli gumikkal.