A magyar csapat eredményei:
Aranyérem
0
Ezüstérem
0
Bronzérem
1
HUNMarozsán Fábián
15:20TeniszFabian Marozsan-Ugo Humbert
HUNFucsovics Márton
15:30TeniszMarton Fucsovics-Rafael Nadal
HUNSiklósi Gergely
15:30VívásNeisser Loyola-Gergely Siklosi
HUNPásztor Flóra
15:55VívásFlora Pasztor-Lee Kiefer
HUNPupp Réka
16:50CselgáncsGefen Primo-Reka Pupp
HUNHámori Luca
17:22ÖkölvívásGrainne Walsh-Ana Hamori
HUNMagyarország
19:30VízilabdaFranciaország-Magyarország
HUNFucsovics Márton | Marozsán Fábián
19:30TeniszTallon Griekspoor/Wesley Koolhof-Marton Fucsovics/Fabian Marozsan
NyílNyíl

Futurisztikus kabrió a Renault-tól

Vágólapra másolva!
A Renault egy négyüléses luxuskabriót is bemutat a Párizsi Autószalonon, a Nepta tanulmányt 420 lóerős V6-os motor hajtja.
Vágólapra másolva!

Négyüléses luxuskabriót jelenleg csak a Bentley kínál a piacon, a Párizsi Autószalonon azonban a Renault is bemutatja a maga elképzelését. A Nepta tanulmányból a franciák nem spóroltak ki semmit, a motorcsónakot idéző, kereken öt méter hosszú karosszéria szénszálas anyagból készült, fényszórók, hátsó lámpák, indexek mind LED-esek, s mindezek tetejébe egy egészen különleges ajtónyitási módot találtak ki: a két, egyenként 3,76 méter hosszú, elektromos vezérlésű oldalelem szárnyként emelkedik fel, az utastérbe való bejutás mellett rálátást engedve a motortérre is. További érdekességük, hogy kilincsek egyáltalán nem látszanak rajtuk.

A gigantikus, 23"-os felniken guruló Nepta arányait illetően meglehetősen érdekes modell, az elejét mintha levágták volna, a hátsó túlnyúlás viszont kifejezetten nagy. Visszapillantói sem mindennaposak, két, oldalra meredező csövön függnek, még inkább ráerősítve a futurisztikus megjelenésre. Az autó hátsó részéből gombnyomásra kihajtogatható tető egyébként kissé meglepő módon vászon, egy kemény, vagy üvegfedéllel nagyobbat üthetett volna a Nepta.

A koncepció orrába egy igazi erőművet építettek, a 3,5 literes, biturbó V6-os motor 420 lóerőt teljesít, maximális nyomatéka 560 Nm, amellyel az 1490 kilós súly 4,9 másodperc alatt katapultál százas tempóra. Az intelligens, hétsebességes automata váltó az útviszonyoktól függően kapcsolgat, amúgy a hátsó kerekeket hajtja. Kell-e mondani, nem valószínű, hogy ebben a formában a Neptából valaha is szériamodell lesz.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!