Terepjáró-szörny készült a smart fortwo-ból

Vágólapra másolva!
A smart játszósautója, a forfun2 Unimog-hajtásláncot és különleges terepképességeket kapott.
Vágólapra másolva!

A smart forfun2 elődje, a forfour modellre épült raliautó 2005-ben az Athéni Autószalonon borzolta a kedélyeket.

A forfun közönségsikerét látva a Mercedes-Benz Hellas kezdeményezésére Stefan Attart görög ralibajnok elképzelései alapján megépítették a forfun második változatát.

A Mercedes offroad-kínálatában keresgélve csakis az Unimog bizonyulhatott megfelelőnek ahhoz, hogy megfelelő terepképességet biztosítson a smartnak.

A kicsi és tömzsi terepjáró-mindeneshez kétségkívül legjobban a fortwo illik, az eredmény pedig a legkérgesebb lelkű autósokból is kihozza a bennük rejtőző gyermeket.

A forfun2 nem csupán az Unimog futóművét örökölte meg, hanem megkapta annak 5675 köbcentis, hathengeres dízelmotorját is, és hozzá 84 lóerőt a gyári smart-dízel 41 lóereje helyett.

A játszósautó 140 cm átmérőjű kerekeket kapott, az autó alja 65 centire van a föld felett, a forfun2 teljes magassága pedig 3,7 méter. Arról nem szól a DaimlerChrysler által kiadott sajtóközlemény, hogy a smart forfun2-ből lesz-e valaha sorozatgyártású modell, de gyanítható, hogy nem. Pedig biztosan szerezne a cég pár új smart-rajongót magának.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!

Mindent egy helyen az Eb-ről