A silverstone-i bázisú alakulat volt az egyetlen csapat, amely nem vett részt a karácsony előtti teszteken, mondván túlságosan sok energiájukat emésztette volna fel az, ha a Ferrari V8-as motornak egy átmeneti karosszériát gyártanak. Ehelyett inkább a gyárban dolgoztak, hogy megfelelően felkészüljenek a 2007-es idényre. Döntésükben az is komoly szerepet játszott, hogy a jövő évben egyedüli beszállítóként tevékenykedő Bridgestone termékeit már ismerik.
Bár mindenki azt gondolta, hogy a Spyker lesz az első alakulat, mely a téli teszttilalom lejárta után pályára viszi autóját, a gárda vezetője, Michiel Mol elmondta, nagy valószínűséggel csak február közepén, az új autóval kezdik meg a teszteket, hat héttel a szezonnyitó Ausztrál Nagydíj előtt.
"Úgy ítéltük meg, hogy így tudunk a leghatékonyabban dolgozni, és a legjobban felkészülni a jövő évre" - mondta Mol a Formula 1 Race Report c. magazinnak adott nyilatkozatában "Bár jól tudjuk, nem ez a felkészülés legideálisabb módja, nem aggódunk amiatt, hogy nem ismerjük elég jól a Bridgestone vadonatúj abroncsait. Jóllehet a szezon elején hátrányban leszünk emiatt, de ezt idővel be fogjuk hozni, ebben biztos vagyok."
A Spyker egyébként főszponzor nélkül kezdi meg a jövő évet, állítja a holland magazin.