Egy nyomatékosabb és takarékosabb TDI motoros Seat nemhogy drágább a vele összehasonlítható benzinesnél, hanem egyenesen alacsonyabb áron érhető el. Például az 5 282 000 forintos Altea 2.0 PD TDI Stylance 87 000 forinttal kerül kevesebbe a 2.0 FSI benzinesnél. A Seat a duplakuplungos DSG-váltót mostantól 316 000 forintért kínálja, a kiskategória hagyományos automata váltóinál is kedvezőbb áron.
Az új dízelstratégia értelmében alaposan csökkent az Ibiza 1.4-es PD TDI változatának ára, és mostantól a széria CLIMATIC-kal a nyári hőség sem okozhat gondot. Már rendelhető az Ibiza Sportrider, az 1.4-es 16 szelepes motorja 75 lóerőt teljesít és átlagosan mindössze 6,4 litert fogyaszt. A rendkívül sportos megjelenésű, 2,682 milliós modellt dupla légzsák, CLIMATIC, elektromos ablakok, távirányítós központi zár, sportülések, 16"-os könnyűfém keréktárcsák dobják fel. Tíz százalékot csökkent a 110 LE-s TDI SPORTLINE Leon ára, amely sportos extrákat, többek között sportüléseket és könnyűfém keréktárcsákat is tartalmaz.
A Seat dinamizmusát a nagy egyterűek között az Alhambra Sport képviseli 17 colos könnyűfém felnikkel, a B oszloptól sötétített oldalablakokkal és sportfutóművel, 7 751 000 forintra csökkentett áron. A Reference és Sport kivitelű Alhambrákban a korábbi mechanikus klímaberendezést automatikus CLIMATRONIC váltotta fel, ennek ellenére az összes Alhambra listaára lényegesen kedvezőbbé vált, modelltől függően akár 240 000 forinttal. A jó fogyasztású és igen nyomatékos, 115 lóerős PD TDI motorral az Alhambra Reference új ára nem éri el a 7,2 millió forintot.