2004 óta forgalmazza a japán piacon a Mark X-et a Toyota, az új generáció a Tokiói Autószalonon mutatkozik be a nagyközönségnek. Alaposan áttervezte az autót a japán gyár, így reményei szerint mostantól az 5-ös BMW-nek is méltó riválisa lehet. Arányait nézve a hátsókerék-hajtású Mark X felveheti a versenyt az 5-össel, árát viszont jóval a bajor modell alá lőtték be.
Három felszereltségi változatban lesz elérhető az új modell, elkészítéséhez a Lexustól is kölcsön vett néhány alkatrészt a Toyota. Két benzinmotor szerepel a kínálatban, 2,5 literes, 200 lóerős, illetve 3,5 literes, 314 lóerős V6-os, előbbi kis módosításokkal az IS250-ből, utóbbi a GS350-ből érkezett.
Hatfokozatú automata váltó jár alapáron a Mark X-hez, amelynek kabinját a funkcionalizmust szem előtt tartva alakították ki. Ázsián kívül, az eddigiekhez hasonlóan nem kerül piacra a Mark X.