A Világgazdaságnak adott interjút Heiszler Gabriella, a SPAR ügyvezető igazgatója. A cikkből kiderül, hogy az áruházlánc már 2019 első negyedévében online áruházat indíthat.
A tervek szerint először Budapest környékén kezdődne meg a kiszállítás.
Nem csak a szolgáltatások terén újít a SPAR, évente 6-8 új áruház nyílik, sőt, évente 20 áruházat igyekszik a cég korszerűsíteni.
Jelenleg a SPAR 33 hiper-, 346 szupermarkettel, illetve 154 franchise-üzlettel rendelkezik.
Az áruházlánc vezetője beszélt a lapnak a SPAR 2017-es pénzügyi eredményeiről is, ebből az derül ki, hogy tavaly 8,9 százalékkal 562,5 milliárd forintra nőtt az értékesítés, míg az árbevétel 9,1 százalékkal bővült.
Heiszler Gabriella hasonló előrelépésben bízik 2018-ban is.