A reklámfilm főszereplője Ollókezű Edgar, aki a Johnny Depp által alakított Ollókezű Edward öccse is lehetne (az 1990-es Tim Burton filmből), hiszen nem csak az arcuk és a frizurájuk hasonlít, hanem a kezük is, amelyen emberi ujjak helyett fém ollók vannak.
A Timotheé Chalamet által játszott Edgar hasonló kihívásokkal küzd, mint annak idején Edward: kiközösítik az iskolában, nem tud kapaszkodni a buszon, fizikaórán megzavarja a mágneses kísérletet, és még labdázni sem tud, mert a labda kilyukad a kezében
Viszont a reklámfilmben a vezetés már nem gond a számára, mivel a Cadillac önvezető Super Cruise rendszere megoldja azt helyette. Igaz, a való életben erre csak bizonyos típusú utakon (vélhetően autópályán és országúton) képes, de a reklám erre már nem tér ki.
Apró szépséghiba az is, hogy a reklámban látható Lyric még nem szériaautó, csak egy show car, amely 80-85 százalékban azonos a 2022-től kapható, sorozatgyártású változattal. Az elektromos kocsi fénypontja a kiterjesztett valósággal működő head up display, valamint a
33 colos belső kijelző,
amely a digitális műszerfalat és az infotainment rendszer érintőképernyőjét is magába foglalja.