A PSA konszern és a Toyota közös projektjének három kis gyümölcse a Citroën C1, a Peugeot 107 és a Toyota Aygo. Egy a padlólemez, azonos az alkatrészek többsége.
Az 1.4-es HDi a franciáktól, az 1.0-s benzinmotor a japánoktól kerül a városi csöppségekbe, amelyekből a tervek szerint egyenként évi százezret gyártanak - Csehországban.
Némi különbség az orrokon meg a hátsókon, a lámpákon, a hűtőmaszkokon, a dísztárcsákon fedezhető fel, no és a méretes márkajelekben ugye.
Oldalról kábé lehetetlen különbséget tenni - a három mini hossza úgy 3,4, szélessége 1,6, magassága 1,4 méter.
A Subaru is előrukkolt egy paránnyal, az R1-est mondjuk egyelőre csak a japán piacon vetik be. És elkészült a Tribeca is, amely egy hétszemélyes kisbusz, lesz benne dízel is - ilyen se volt még.
És még mindig van folytatás, addig is nézzen: