A versenyautó és a szervizkamion már múlt héten elindult, hogy időben megérkezzen az óceánparti városba, kedd reggel pedig követte őket a Palik László, Darázsi Gábor versenyzőpáros is. Mindketten nagyon várják már a viadal, így kellemes izgalommal nyilatkoztak indulás előtt a repülőtéren.
Palik László: "Nagyon jó rajtszámot kaptunk, ismét 207-esek vagyunk, de pokoli erős a mezőny. Tulajdonképpen a teljes élmezőny eljön, olyan versenyzők is (pl. Stephane Peterhansel, a Mitsubishi sztárja), akik a Tunézia-ralit kihagyták. Viszont mivel itt nincs prológ, a rajtszámok sorrendjében rajtolunk, s így a presztízs szemponton túl gyakorlati jelentősége is lehet a jó rajtszámnak, hiszen az első tizet kétpercenként indítják, s a porban ez nagy előny. Az autón Tunézia óta nem változtattunk, nem is volt rá szükség, hiszen kiválóan muzsikált az átalakított hűtőrendszer. Ám az igazi próbakő mindenképpen ez a verseny, hiszen itt lesz extrém melegnek kitéve a Nissan."
"Marokkó hírhedt az autógyilkos, köves pályákról, ráadásul mivel nagy a meleg, a homokon is nehezebb dolgunk van, hisz minél melegebb, annál puhább, annál könnyebb elakadni benne. Épp ezért ehhez a versenyhez nagyon komoly fizikai kondíció is szükséges. A pályák úgy tűnik, ugyanazok, mint tavaly, csak az irány fordított. A tavalyi sem volt egyszerű, voltak kritikus pontjai, majd meglátjuk, hogy sikerül. Önállóan, Világkupa-futamként is nagyon komolyan vesszük ezt a versenyt, de ugyanígy fontos része a Dakarra való felkészülésnek is."
Darázsi Gábor: "Mivel a tavalyi pálya nagyon tetszett, és most is hasonló várható, nagyon várom ezt a versenyt. A régi útvonal nyomasztó volt, ez viszont szép és hangulatos. Tulajdonképpen eljövünk Afrikába sivatagi versenyre, és az óceán partján autókázunk. Tavaly jól éreztük itt magunkat és az eredménnyel is meg voltunk elégedve, remélem, hogy idén sem lesz okunk a panaszra."