A Renault célkitűzései szerint az új autó ára kettő- és négyezer euró között lesz. Ahhoz, hogy az árát megfelelően alacsonyan tudják tartani, az előállítási költségek mellett piacpolitikáját is átalakítja a gyártó. Ennek megfelelően az országonként változó biztonsági előírások miatt kevesebb helyen lesz kapható az új Logan. A Renault a következő generáció fejlesztésénél inkább olyan nagy méretű piacokra koncentrál majd, mint India és Kína.
Az autóból tavaly világszerte 248 ezer fogyott, melynek legtöbbje a fejlődő országokban talált gazdára. A Toyota mellett nagy - leendő - riválisai a Logannak az indiai Tata és a dél-koreai Hyundai, melyek szintén szuperolcsó modellek fejlesztésébe kezdtek.
Minthogy a Renault eladásai 2006-ban négy százalékkal estek, a Logan modellek sikere különösen fontos a márkának. Az eddig Romániában, Oroszországban, Marokkóban és Kolumbiában készülő típus gyártását idén Indiában, Brazíliában és Iránban is megkezdik.