Bár az i10 számos alkatrészét a Kia Picantótól örökölte, a Hyundai formatervezői olyan jó munkát végeztek, hogy ez kívülről alig látszik. Teljesen új lett az autó orra és hátulja, így már könnyen beilleszthető a formaterv az i30-cal elkezdett új márkaarculatba. Divatos lámpákat kapott a kisautó, de szemből megtévesztően hasonlít a Mazda2-re. Hossza 3,65 méter, tengelytávja 2,38 méter, mindkettő kategóriaelső érték, így a külső méretekhez képest tágas utastérre lehet számítani.
Az apró motorháztető alatt a Picantból ismert 1,1 literes, 67,5 lóerős négyhengeres benzinmotor lapul. Az ötsebességes váltó karját a középkonzolra tervezték a koreai mérnökök, így értékes helyet nyertek a két első ülés között, és a kar is jobban kézre áll. Valamivel igényesebb kivitelű lesz az utastér, mint a Picanto esetében, mert a kétszínű műszerfal és a bézs kárpitok mellett állítólag a légkondicionáló is a szériafelszereltség része lesz. A csúcsváltozatok üveg panorámatetőt, bőrborítású kormányt és váltókart, tetőspoilert, kulcs nélküli rendszert, és dupla DIN méretű audiorendszert kapnak majd. Az Indiában készülő koreai miniautó valószínűleg jövő tavasszal érkezik meg a márkakereskedésekbe.