Ha arra számítottak, hogy az egyébként meglehetősen jó fogyasztású masináiról ismert Honda a régóta halogatott NSX utódjával elengedi a gyeplőt és a fittyet hány a literekre azok nagyot tévedtek. A japánok szupersportkocsija a tervek szerint mindössze 10 liter fogyaszt majd 100 kilométeren.
Igazi 22-es csapdájával néznek szembe a Honda mérnökei, hiszen úgy kell az NSX-utódból egy meglehetősen alacsony fogyasztású modellt készíteniük, hogy közben észben kell tartaniuk a motorháztető dübörgő 5,0 literes V10-es motor és annak mind az 500 lóerejének igényeit. Ebből természetesen az is egyértelműen kiderül, hogy ha mégis sikerül valahogy ez a terv, az csak laboratóriumi körülmények között lesz elérhető. Nem valószínű, hogy egy 500 lovas sportkocsival a mindennapok során akár csak a 10 literes érték közelébe lehet menni. Vagy ha valakinek mégis sikerül, az vélhetően erősen nem használja ki a motorban rejlő lehetőségeket, vagyis feleslegesen vásárolt egy 500 lovas sportkocsit.
A Honda törekvése mindenesetre dicséretes, hiszen ha sikerülne, akkor az eredeti NSX 3,2 literes 276 lóerős V6-osánál is kevesebbet enne az új jövevény.
Hogy sikerül-e a nagy presztízsértékű mérnöki bravúr legkorábban az őszi Tokiói Autószalonon derül ki, az autó hivatalos bemutatóján derül ki. Mindenesetre, ha figyelembe vesszük az NSX-utód eddigi hányatott sorsát, nem biztos, hogy a végső modellel még ebben az évtizedben találkozunk.