Ötéves karrierje alatt 480 ezer darabot adott el a Citroën a C2-ből, ami szép sikernek számít ebben a szegmensben, pedig két éve már házon belüli vetélytársat is kapott az autó a C1 személyében. A mostani ráncfelvarrás leginkább az autó orr-részén érhető tetten, megváltozott a hűtőrács, és a lökhárítókat is lecserélték, a fényszórók viszont változatlanok maradtak. Továbbra sem fényezik feketére az alapváltozatokon a hűtőrácsot, viszont az új lökhárítót mindegyik C2 megkapja. A lemezek alatt is történtek változások, melyek közül a legfontosabb, hogy már az 1,6-os HDi dízelmotorra is megrendelhető az autó. Valószínűleg igen dinamikusan mozgatja a 240 Nm-es (túltöltéssel 260 Nm) nyomatékú, 110 lóerős erőforrás a C2-t, amit az is jelez, hogy ehhez a változathoz keményebb futómű, menetstabilizáló elektronika, és erősebb fékrendszer is jár. A menetteljesítményeket egyelőre nem árulta el a gyár, csak annyit, hogy vegyes üzemben mindössze 4,4 liter gázolajat éget el a motor száz kilométeren, szén-dioxid-kibocsátása pedig csak 119 g/km. Mivel a részecskeszűrő is széria hozzá, a C2 1,6 HDi megkapta az Airdream jelölést, ami a legkevésbé szennyező Citroëneket illeti meg.
A másik technikai újdonság az, hogy az 1,4-es, 90 lóerős benzineshez már start & stop elektronika is jár. Az okos rendszer leállítja a motort, ha megállunk, de a fékpedál felengedésére azonnal újraindítja, amivel 10-15 százalékos fogyasztáscsökkenést lehet elérni városi forgalomban. A felfrissített C2 hazai értékesítése várhatóan nyáron kezdődik.