A Nano Europa nevet kapta az a Tata törpeautó, melyet az öreg kontinens piacainak megfelelően alakítottak ki az alapmodellből. A gyár ígérete szerint a jármű mindenben megfelel korunk biztonsági követelményeinek, alapáron ellátják ABS-sel, légzsákokkal és menetstabilizáló elektronikával, felárért még klímaberendezés is kapható lesz hozzá. Indiában háromhengeres benzinmotor felel a csöppség mozgatásáért, melynek erejét ötfokozatú automatizált váltó közvetíti a hátsó kerekek felé, de hamarosan a dízelmotort is bemutatják.
Az Europa picivel nagyobb, mint a hazájában március 23-ától árusított, hagyományos Nano: 3,29 méter hosszú (+19 cm) és 1,59 méter széles (+8 cm); a tengelytávot is megnövelték, amely 2,28 méteres lett. A kis méret ellenére a kormányzást szervó segíti. A Nano Europa kevesebb mint 100 gramm szén-dioxidot bocsát ki kilométerenként, ami figyelemre méltó adat az egyre környezettudatosabbá váló piacon. A Tata Motors vezetői szerint a jelenlegi gazdasági helyzetben nagy sikere lehet egy kedvező árú, jól manőverezhető, olcsón fenntartható és tiszta üzemű járműnek. Gazdag felszereltsége és tisztább kipufogógázai miatt Európában állítólag ötezer eurót kérnek majd az autóért, miközben Indiában átszámítva kétezer eurótól indul a fapados Nano ára.