Hivatalos fotót hozott nyilvánosságra új raliautójáról a Prodrive, az Impreza N2010 nevéhez hűen az N-csoportos előírások szem előtt tartásával készült, tehát sokkal közelebb van a szériaautóhoz, mint a WRC. Számos módosítást hajtottak végre a ferdehátún, a váz és a motor sem maradt érintetlen.
Megerősítették a kritikus pontokat, a kétliteres bokszert átépítették: több új alkatrésszel és a motorvezérlő-elektronika átprogramozásával további húsz lóerőt csaltak elő belőle. Erősebbek lettek a felfüggesztések, a gátlókat Ohlinsra cserélték.
Graham Prew, a Prodrive értékesítési menedzsere szerint murván legalább olyan élvezetes vezetni az N-es Imprezát, mint egy Super 2000-est, aszfalton ugyan a kijön a különbség, de cserébe az N2010 feleannyiba kerül. Idén először új értékesítési konstrukciót is kidolgozott a Prodrive, két évig lízingelhető az autó.