Elektromos élményautóként tér vissza az olasz ralilegenda - Lancia Delta Evo-e galéria
Egy korszak ikonja a Lancia Delta HF Intergale, amely elektromos hajtással, új veteránként kerül gyártásba.
![](https://cdn.origo.hu/2021/10/wfwxi6PbxW1In0PbGC6UhATtu6x1scty251grsXYIQs/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50L2M2NWRjMjA4NzE2YjQwZmVhMmVjOGVjNGU1YmQ2Y2Fj.webp)
Egy korszak ikonja a Lancia Delta HF Intergale, amely elektromos hajtással, új veteránként kerül gyártásba.
Ötven évesen is izgalmas sportlimuzin az Alfa Romeo 1750, különösen ralis szerelésben.
A Giulia nagyobb és erősebb testvére négy évig volt a márka zászlóshajója. Vezettünk egy ralis optikájú veteránt.
Volt nagy meglepetés, amikor esti díszkivilágításban fővárosi forgalomban feltűnt a magyarok kedvenc raliautója.
Nagyon szórakoztató vezetni a felpiszkált farmotorost, és az OT-rendszám megszerzésével sem volt gond.
Gyönyörű raliautó épült a csehszlovák farmotorosból.
Miért épít valaki ilyen versenyautót Lada helyett? Egyszerű: kalandvágyból és nosztalgiából.
Repedtfazék hangon gyűri le a kanyarokat a roncsból épített csehszlovák csoda.
Magyarországon egyetlen példány létezik az eredeti VFTS-ből. Egykori pilótája, Budai Béla restaurálta a ralilegendát.
A keleti blokk raligépei közt igazi gyöngyszem az öreg kétütemű, és magyar vonatkozása is van.