Úgy döntött a General Motors, hogy marketing-stratégiai okok miatt ezentúl nem használja a Chevy rövidítést a Chevrolet helyett, egy kiszivárgott belső feljegyzésben is arra kérte alkalmazottjait és kereskedőit, hogy minden esetben a Chevrolet nevet használják.
Nem nagy ügy, az amerikai netes közösség mégis a GM ellen fordult, óriási hibának minősítve a lépést. Akkorára dagadt a hiszti, hogy a gyárnak közleményben kellett visszavonulót fújnia, elismerve, hogy rosszul fogalmazták meg a belső utasítást.
A GM közleménye szerint a csütörtöki hisztéria nagyszerű emlékeztető volt arra, hogy a vevők milyen szenvedélyesen éreznek a Chevrolet iránt, az anyag természetesen kiemeli, hogy az ügyfelek és rajongók részéről nincs akadálya a Chevy név használatának.
Ugyanakkor a globális piacon komolyabb szereplővé szeretnék tenni a márkát, így a hivatalos anyagokban nem jelenhet meg a becenév, vagyis nem tervezi az intézkedés visszavonását a GM. A már kiadott és elkészült reklámanyagokhoz nem nyúlnak, de ezentúl Amerikában sem Chevyzik le a Chevrolet-t.