Nagyjából minden elemző egyetért abban, hogy nagyon nehéz helyzetben van az Opel. Egyes elemzők szerint a General Motorsnak el is kellene adnia a veszteséget termelő német márkát, amely most szokatlan akcióval próbál vevőket szerezni Németországban.
Az Opel "Begeistert oder einfach zurück" néven hirdette meg új kampányát, amelynek lényege, hogy pénz-visszafizetési garanciát vállal minden eladott új autóra. Amennyiben az ügyfél esetleg elégedetlen frissen vásárolt kocsijával, harminc napon belül vagy 3000 kilométer futásteljesítményig visszaviheti a márkakereskedésbe és visszakapja pénzét.
Az Opel minimális használati díjat számol fel, minden megkezdett 1000 kilométer után a bruttó listaár 0,67 százalékát vonják le a visszafizetendő összegből. 15 ezer eurós (4,2 millió forintos) vételár és 2999 futott kilométer esetén mindössze 300 euró (84 ezer forint) marad az Opelnél. A németek nem tartanak attól, hogy tömegesen vinnék vissza a vevők az autókat, a kampányért felelős Dr. Thomas Sedran szerint az "autók minősége önmagáért beszél és ezt a vásárlók is értékelni fogják."