A Kínában megjelenő autómásolatok legtöbbjénél a készítők azért ügyelnek arra, hogy pár részletmegoldás eltérő legyen az eredetitől, talán azért, hogy egy esetleges per során lehessen mire hivatkozni, amikor tagadják a vádakat. A Picantóról koppintott Yogomo 330-nál viszont nyoma sincs ennek a szándéknak, a legkönnyebben úgy lehet megkülönböztetni az eredetitől, ha a kerékjáratokra nézünk ahol jóval nagyobb hézagok maradtak a Yogomón a kisebb kerekek miatt.
A 3,45 méter hosszú, 1,5 méter széles és 1,48 méter magas kínai miniautó 14 centiméterrel rövidebb, 9,5 centivel keskenyebb a Kiánál, de a magasságuk és a tengelytávjuk centire megegyezik, ami szintén nem lehet a véletlen műve. Egy dologban viszont nem hasonlítanak: a Yogomónak nincs kipufogója, mivel elektromos autó, de nem a legkorszerűbb fajtából: a gyengébb villanymotor 10,2, az erősebb 17,2 lóerővel rendelkezik.
Még az erősebbel sem éri el a 100 km/h-t, a kínai mini, a hatótávolsága viszont az elektromos autóknál szokásos 160 km. A legolcsóbb, ólom-sav akkumulátoros változat 1,4 millió forintnak megfelelő jüanba kerül, a lítium-ionos akkuval rendelkező csúcsváltozatért 2,5 milliót kérnek.