A magyar csapat eredményei:
Aranyérem
0
Ezüstérem
0
Bronzérem
1
HUNMagyarország
09:00KézilabdaBrazília-Magyarország
HUNPongrácz Bence
10:30CselgáncsIsmael Alhassane-Bence Pongracz
HUNPásztor Flóra
10:55VívásFlora Pasztor-Jacqueline Dubrovich
HUNAndrásfi Tibor
12:50VívásRuben Limardo-Tibor Andrasfi
HUNFucsovics Márton
13:30TeniszMarton Fucsovics-Rafael Nadal
HUNMarozsán Fábián
15:00TeniszFabian Marozsan-Ugo Humbert
HUNHámori Luca
17:22ÖkölvívásGrainne Walsh-Ana Hamori
HUNMagyarország
19:30VízilabdaFranciaország-Magyarország
NyílNyíl

Újabb szoftverproblémára derült fény a Volkswagennél

VW, Volkswagen
Employees of German car maker Volkswagen check cars at a assembly line of the VW plant in Wolfsburg, central Germany, on October 21, 2015. Volkswagen shook Germany's powerful automobile industry with revelations in September 2015 that it had fitted 11 million of its diesel vehicles with software designed to cheat official pollution tests. AFP PHOTO / ODD ANDERSEN
Vágólapra másolva!
Nem lesz egyszerű az idén a világ legnagyobb autógyárává vált Volkswagennek kimásznia a dízelügyből, folyamatosan újabb csontvázak esnek ki a szekrényből. Már a benzineseket is utolérték a gondok, most kiderült, hogy baj van a fékenegria-visszanyeréssel, így nőhet a fogyasztás.
Vágólapra másolva!

Sorban kapja a csapásokat a német gyártó, amióta kirobbant a dízelbotrány, nem nyugszik a levegő körülöttük. A négyhengeresek után jött a V6-os TDI-k ügye, miközben sok benzines modellekről is kiderült, hogy nem teljesíti a széndioxid-kibocsátási normákat.

Ezúttal nem közvetlenül a motorral van probléma, még csak nem is kifejezetten dízeleket érint, ám ez is olaj lehet a tűzre. Csütörtöki számában a Die Welt német lap azt közölte, a motorvezérlőn felül egy másik szoftver is hibásan működik a konszern autóiban. Ez a rendszer a fékenergia-visszanyerés.

Forrás: Volkswagen

Sok modern autóban használnak ilyen rekuperációs rendszert, amivel a lassításnál hasznosítják az autó mozgási energiáját, és töltik az akkumulátort. Ha ez a rendszer nem jól működik, és gyorsításkor vagy állandó temopónál nem kapcsolható le a generátor, akkor

valamelyest nő fogyasztás

és vele együtt a károsanyag-kibocsátás is.

Már a VW egyik szóvivője is elismerte a hiba létezését, tehát tudnak róla, de azt is sietett hozzátenni, hogy nem az összes modell és típus érintett az ügyben, hanem csak bizonyos járművek, de ennél konkrétabbat ő sem mondott.

Forrás: Origo

A lap értesülése szerint a problémát már jelezték a dízelügy miatt felállított németországi vizsgálóbizottságnak és egyben fel is szólították a Volkswagent, hogy készüljön fel az ebben érintett autók visszahívására is. A probléma várhatóan komolyabb beavatkozások nélkül orvosolható, de az ügy még jobban alááshatja a márka egyébként is alaposan megrogyott imidzsét.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!