A gesztusvezérlés egyelőre csak egyetlen szériaautóhoz, az új 7-es BMW-hez érhető el, de már tudható, hogy a két éven belül megjelenő nyolcadik generációs Volkswagen Golfban is benne lesz. Előbbiben a középkonzol előtt kell mozgatni a jobb kezet, amivel a hangerőt lehet állítani, hívást fogadni és elutasítani.
A Continental német autóipari beszállító viszont úgy gondolja, hogy
a gesztusvezérlést sokkal jobban lehetne használni úgy, hogy közben ne kelljen elengedni a kormányt.
Elképzelésük szerint a kormányt fogva, kis ujjmozdulatokkal lehetne a digitális műszerfal menürendszerében barangolni, ami feleslegessé tenné a kormányon lévő rengeteg gomb használatát.
A fedélzeti számítógép és a médialejátszó kezelése elég intuitív:
a hüvelykujj le- és felfelé mozgatásával lehet a menüpontok között váltani,
jobbra-balra mozgatással lehet az almenükbe be- illetve kimenni, illetve egy képzeletbeli pont megnyomásával lehet megerősíteni a parancsot. Ezen kívül lehetőség van négy ujj együttes, hullámzó mozgásával telefonhívást fogadni és elutasítani, valamint egy további módon a navigációs rendszer útvonalai közül választani.
A Continental rendszere egy műszerfalba integrált mozgásérzékelőből, egy 3D kamerából, és két átlátszó műanyag panelből áll, utóbbiak úgy néznek ki, mint a váltófülek az automatikus váltós kocsikban. A rendszer a térben végzett kézmozdulatokat alakítja át parancsokká az infotainment rendszer számára. Még nem közölte a cég, hogy mikor lesz sorozatgyártásra érett a technológia.