Carlos Ghosn, a Renault vezére a Párizsi Autószalonon tartott sajtótájékoztatóján elmondta, hogy a Renault már 10 éve invesztál az elektromos autókba,
és mindmáig az egyetlen autógyártó, amely már hasznot is termelt ebből az ágazatból.
A Renault jelenlegi fő elektromos modellje a Zoé, aminél csak a szövetséges Nissan Leafjéből adnak el többet világszerte a villanyautók közül.
A francia márka a hazai autószalonján mutatta be a fejlődő piacok számára kifejlesztett, jó ár-érték arányú új elektromos mini SUV-ját, a K-ZE-t. A műszaki adatairól egyelőre csak annyit árultak el, hogy a régi NEDC szabvány szerint
250 kilométert tud megtenni egy feltöltéssel.
A szériaközeli K-ZE tanulmány kisebb, mint a Zoé,
az alapját az Indiában forgalmazott Kwid szabadidő-autó adta,
ami a külső formán is látszik. Elsőként a világ legnagyobb autópiacán, Kínában lesz megvásárolható, 2019-től. Európában várhatóan 2021-ben kezdődik meg a forgalmazás, a gyártás helyszíne még ismeretlen. Az biztos, hogy egy olcsó és jól használható elektromos városi terepjáró az öreg kontinensen is sikerre számíthat.
Párizsban az is kiderült, hogy 2020-ban érkezik a hibrid Clio és a konnektoros hibrid Captur és Mégane.