Az i10 harmadik generációja a Frankfurti Autószalonon mutatkozik ne a nagyközönség előtt. Az egyetlen rendelkezésre álló, hivatalos rajzból annyi kiderül, hogy a miniautó
jóval sportosabb külsőt kap majd, mint elődje,
még akkor is, ha a végső változat várhatóan visszafogottabb megjelenésű lesz a képen láthatónál.
Viszont, ha az óriási felniktől és légbeömlőktől, valamint rejtett kilincsektől elvonatkoztatunk, akkor elképzelhetjük, hogyan is fog kinézni az új i10. A hűtőmaszk és az X-alakú C-oszlop jól illeszkedik a Hyundai legújabb formanyelvébe, a kerek keretbe tett LED-es nappali fények némi játékosságot csempésznek a formába. Bátran formázták a külső karosszériaelemeket, a kontrasztos tetővel pedig még egyedibbé lehet varázsolni a megjelenést.
Az új i10-et Európában tervezték, fejlesztették, és itt is fog készülni.
A műszaki részletek még titkosak, csak annyit árultak el, hogy egy sor új vezetéstámogató rendszert tartalmaz, és sokféle extrát kínál majd a vásárlóinak, többek között okostelefon-tükrözést és tolatókamerát is.
Mivel a Hyundai i10 műszakilag a két éve bemutatott, aktuális Kia Picanto testvérmodellje, vélhetően a motorválasztékuk is egyezni fog, ami azt jelentheti, hogy az i10-et is meg lehet majd venni akár az erős egyliteres turbómotorral is az 1,2-es szívó mellett.