Az amerikai Falcon Motorsports-ot 2009-ben alapította Jeff Lemke azzal a céllal, hogy a Ferrari konkurenciája legyen az Egyesült Államokban. Ez természetesen nem jött össze, a kis autógyártó egyetlen modellje,
a 2012-ben bemutatott F7 mindössze hét példányban készült el.
A középmotoros, alumínium és szénszál karosszériás szuperportautó az előző, C6-os Corvette Z06 V8-as motorját használta, de nem előre, hanem középre beépítve.
Az igénytől függően 620-680 lóerős Falcon F7 3,4-3,7 másodperc alatt gyorsult fel 100 km/h-ra, de akinek ennyi sem volt elég, később megrendelhette a turbós verziót 1100 lóerővel és 2,7 másodperces gyorsulással.
A cégnek a végső kegyelemdöfést az jelenthette, hogy 2019-ben az új, C8-as Corvette is középmotorra váltott, ráadásul csak negyedannyiba került, mint a F7. Mivel a piaci siker elmaradt, a Falcon Motorsports lassan fizetésképtelenné vált, most pedig 675 ezer dollárért eladósorba került, és ebben az árban egy 295 ezer dolláros listaárú F7 is benne van.
Az autó legyártásához szükséges gépek, öntőformák, tervrajzok, a nyersanyagok beszerzéséhez szükséges források mellett járnak az összegért a név- és logóhasználati jogok, a gyártási know-how, a licencszerződések, a szabadalmak és minden ehhez kapcsolódó szellemi tulajdon is. Ha kéri a vevő, még a sportkocsi-gyártás rejtelmeibe is bevezeti őt Lemke, így bárki előtt nyitva áll a lehetőség, hogy a következő Horacio Pagani vagy Christian von Koenigsegg legyen.