Nyolc henger, négy kerék, két ajtó - Chevrolet Impala Sport Coupe veteránteszt

Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Ezt a generációt egészen 1970-ig gyártották, a következő sorozat már függőleges orral készült
Vágólapra másolva!
Boldog, olajválság előtti Amerika, olcsó benzinnel, amikor a gyártók még szabadjára engedhették a lovakat és a méreteket. Ennek a korszaknak a tipikus modellje az Impala, amely látványos kupékarosszériával sokkal izgalmasabban fest, mint a négyajtós szedánok. De vajon sportosabb is? Egy bontóból kimenekített, majd szépen kicsinosított 1968-as példányba beülve keressük a választ.
Vágólapra másolva!
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt

A kecses afrikai gazellafajról elnevezett modellcsaládot 1958-ban mutatta be a Chevrolet, eleinte a Bel Air limuzin felszereltebb, mutatósabb változataként. Csak a második szériától (1959-1960) lépett elő saját jogú sorozattá a nagyautó kategóriában („full size car"). Ezt a gépet a neves Harley Earl harsány, fecskefarkú stílusiskolájának hatása alatt Claire MacKichan, a Chevrolet vezető tervezője és csapata alkotta meg néhány Pontiac stilisztával, illetve Paul Gillan vezető dizájnerrel közösen. Kupét, kabriót, limuzint és kombit is terveztek, és motorokból is elképesztően gazdag volt a választék.

Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt

Friss dizájn és eladási rekord 1965-ben

A belépőt a 3,9 literes Blue Flame sorozatú (1961-től a Turbo Thrift) soros hathengeres jelentette, de rögtön utána a jöttek a legendás V8-as Small és Big Blockok, összesen kilencféle, Turbo Fire és Turbo Jet néven. 4,6-os volt az alap, és a 7,5 literes, 390 lóerős szörnyeteg állt a csúcson. Az Impala hatalmas siker lett, a nagyon erős konkurencia (még a General Motorson belül is) ellenére hamarosan az USA egyik bestsellerévé vált. A negyedik generáció (1965-1970) a kor szelleméhez illően teljesen új formavilágot kapott, 1965-ös évjárata lett a csúcstartó, több mint egymillió darabot adtak el belőle.

Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt

Nemcsak az egyes sorozatoknál, de évjáratonként is kötelező volt a folyamatos frissítés, ezért gyakran nehéz megkülönböztetni a modelleket.

Ez a negyedik széria már jóval az uszonyőrület utáni csendesebb időkben jelent meg egyszerűbb, letisztultabb formákkal,

alacsonyan futó hűtőráccsal, fecskefarkak nélkül. Jelentős technikai változás volt, hogy a korábbi az X-alváz helyett teljes értékű hagyományos keretest használtak hozzá, így csökkenthették a kardánalagút méretét, amitől megnőtt a lábtér. Javítottak a felfüggesztésén, és energiaelnyelő kormányoszlopot építettek minden modellbe.

Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt

A kupékat két csoportra osztották, az egyik a Sport Coupe, töretlenül lefelé ívelő tetővonallal, a másik a Custom Coupe pedig hátul megtört fazonú, meredek tetővel. A Powerglide kétfokozatú automata és a Muncie három- vagy négysebességes kézi váltók mellé a negyedik generációhoz érkezett meg először a General Motors legendás, háromfokozatú Turbo Hydra-Matic 400-as automatája. A Chevrolet (a Pontiac-kel együtt) a belépő szintet jelentette a General Motors hierarchiájában, így a leggazdagabban felszerelt Impalák alulról súrolták az Oldsmobile és a Buick felségterületét.

Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt

Majdnem az enyészeté lett, de végül feltámadt

Tesztautónk 1968-as Sport Coupe kivitel, és 5,0 literes Small Block V8-as motor mozgatja, 198 lóerővel, és mindössze kétfokozatú automatával. Egy kaliforniai roncstelepről érkezett Magyarországra, rengeteg munkával tették rendbe – szerencsére a hajtáslánc és futómű jó állapotban volt. A mai tulajdonos két évig az Egyesült Államokban dolgozott, volt neki hasonló korú cirkálója, de amikor hazatelepült, eladta. Ahogy sok veterános sztoriban lenni szokott, hiányozni kezdett a nagyvas. Ezt az Impalát itthon, egy hirdetési portálon látta meg, és azonnal meg is vette.

Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt

Tényleg nem kellett dolgozni a motoron, de adott neki egy kis optikai tuningot (a teljesítmény nem változott): Edelbrock szelepfedeleket és légszűrőházat szerelt rá. Teljesen szét kellett szedni a váltót, a szalagfékek, a hidrodinamika és a csapágyak is cserére szorultak. A masszív futóműben a kormányösszekötő, az összes szilent és a gömbcsukló is új. Mostani gazdája tárcsákra cserélte a gyenge első dobfékeket, ezeket a GM extraként adta annak idején. Ma a hatalmas, 5,45 méter hosszú Impala újra az utakat szeli OT-rendszámmal és látványos American Racing felniken.

Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt

Hangárnyi a beltér, hatalmas első „egybepaddal" és a kormányoszlopra szerelt előválasztó karral, az akkoriban dedikáltan sportkocsiként kínált amerikai modelleknél (pony car és muscle car) már inkább a különálló ülés és a padlóváltó kezdett elterjedni. Kevés a műszer, masszívak a kapcsolók, mély, kúpos a kormány, egyszerű a formavilág.

Ez az autó utasterében is alapkivitel, a sebességmérő mellett csak benzinszintjelzője van, ezért gazdája kibővítette a műszerparkot,

fordulatszámmérőt, vízhőfok-, olajnyomás- és töltésmérőt is beépített. Szerencsére megmaradt azért az eredeti gyári rádió.

Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt

Padlógáznál égnek emelkedik a Chevy orra

Alapjáraton is mély torokhangon szól a V8-as, és már kis gázadásra is felmordul, élvezet hallgatni. A váltó mindkét fokozata nagyon hosszú, a nyugodt járású, nyomatékos gép mindig alacsony fordulaton dolgozik. Kényelmes menetben az automata nagyjából 50 km/h-nál (2500/percnél) kapcsol másodikba; a differenciálmű áttétele a Chevy egyik leghosszabbja. A legkellemesebb cirkálótempó 100 km/h körüli, még alacsony a zajszint, kevés a vibráció, és a szél sem susog. Ha rálépünk a gázra, tud vágtázni is, és ha kell, az Impala az autópálya-tempót is könnyen tartja.

Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt

Futóműve a kornak és kontinensnek megfelelően szinte közhelyesen puha. Hatalmas kerekein a legtöbb úthibát elnyeli,

miközben hullámzik, imbolyog, gyorsításkor az égnek emeli az orrát, fékezéseknél „túrja a betont", kanyarokban pedig billeg.

A nyomvályúkkal sem tud megbarátkozni, állandóan eltáncol. Mindezt olyan kormánygéppel kell kordában tartani, amelynek már csak golyósoros konstrukciójából fakadóan is jelentős a holtjátéka, ráadásul már kicsit kopott.

Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt

Természetesen a szervo rettenetesen erős, kisujjal is lehet kormányozni, de a két végpont között sokat kell tekerni. Tárcsafékek (egyébként átalakított Corvette-egységek) először 1967-ben jelentek meg az extralistán, vákuumos rásegítővel megerősítve nem lehet panasz a fékrendszerre, erős, és jól is adagolható. Remekül hozza az Impala a hatvanas évek Amerikájának hangulatát, ilyenek álltak annak idején a gyorséttermeknél vagy a sorházak előtt éppúgy, mint például a Woodstocki Fesztivál parkolójában – a kupékarosszéria pedig tömegmodell létére is érdekes egyéniséggé tette őket.

Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt
Chevrolet Impala Sport Coupe (1968) veteránteszt

Műszaki adatok - Chevrolet Impala Sport Coupe (1968)

Motor: OHV-vezérlésű V8-as benzinmotor elöl hosszában beépítve. Hengerűrtartalom: 5025 cm3. Furat x löket: 98,42 x 82,55 mm. Kompresszióviszony: 9,25:1. Teljesítmény: 198 LE, 4800/perc fordulaton. Nyomaték: 386 Nm, 2400/perc fordulaton.

Erőátvitel: kétfokozatú automata váltó, hátsókerék-hajtás.

Felfüggesztés: elöl független kettős keresztlengőkaros, hátul dupla hosszanti lengőkaros merevhidas. Elöl-hátul csavarrugók, hidraulikus lengéscsillapítók. Elől tárcsa-, hátul dobfékek, kétkörös fékrendszer szervóval.

Felépítmény: kétajtós, hatüléses, zárt acélkarosszéria alvázon.

Hosszúság x szélesség x magasság: 5453 x 2022 x 1379 mm. Tengelytáv: 3023 mm. Csomagtartó: 481 l. Tank: 91 l. Saját tömeg: 1730 kg.

Gyorsulás (0-100 km/h): 13,0 s. Végsebesség: 170 km/h.

Még több olvasnivaló a Retro Mobil júliusi számában:

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!