Belép az elektromos korba a Volkswagen kisbusza, a Multivan. A T7 változat legnagyobb újdonsága, hogy
a konszern személyautós padlólemezére (MQB) építik, vagyis alapjaiban megegyezik egy hétköznapi Golffal.
Áruszállító változat nem is lesz belőle, azok továbbra is a gyártásban maradó T6.1 szériából készülnek majd.
A Multivan összességében személyautósabb megjelenésűvé válik, egy modern egyterűre emlékeztet leginkább. Műszerfala is a konszern legmodernebb megoldásait vonultatja fel.
Az utastérben 25 százalékkal csökkent az ülések súlya, és új állítható magasságú asztalka is készült, amelyet sínen lehet tologatni az üléssorok között.
Meglepetés, hogy az értékesítés elején dízelmotor nem is lesz a kínálatban, a kétliteres TDI csak jövőre érkezik. Kezdetben csak 1,5-ös és kétliteres turbós benzinmotorral, valamint konnektoros hibridként lesz kapható a Multivan. Utóbbi esetben a 150 lóerős, 1,4-es benzinmotorhoz 85 kW-os elektromotor kapcsolódik, 215 lóerős együttes teljesítményt produkálva.