A Subaru bemutatta új utcai raliautóját, de rossz hírünk is van a rajongóknak

subaru wrx
Vágólapra másolva!
Az Imperza család önálló típussá érett sportmodellje, az immár második generációs WRX 271 lóerős turbós boxermotorral, összkerékhajtással és kézi váltóval érkezik, de sajnos nem Európába.
Vágólapra másolva!
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx

Vadonatúj motorral, belsővel, futóművel és padlólemezzel született újjá a ralis hagyományokat ápoló WRX, amelynek első, 2015-ben bemutatott generációját

három éve már nem forgalmazzák Európában a magas emissziója miatt.

Nem tudjuk, hogy az utód eljut-e majd az öreg kontinensre, ugyanis egyelőre csak az észak-amerikai piacra szánt verziót mutatta be a Subaru.

subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx

Bár az új WRX nagyon hasonlít elődjére, valójában nem ráncfelvarrásról, hanem komplett modellváltásról van szó. Megmaradt a hatalmas légbeömlő a motorháztető tetején, a sárvédők brutálisan ki vannak szélesítve, viszont a hátsó lámpák már az új BRZ lámpáira hasonlítanak, amiről könnyű felismerni a 2022-es modellt.

A később várható WRX STi várhatóan nagyobb hátsó szárnyat kap majd Forrás: Subaru

A meghajtásáról az új BRZ-ből ismert 2,4 literes, négyhengeres boxermotor gondoskodik, de ezúttal turbófeltöltéssel, aminek köszönhetően

271 lóerőt és 350 Nm-t hoztak ki belőle.

Utóbbi 2000-5200-as fordulatszámig folyamatosan rendelkezésre áll.

subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx

Alapáron hatfokozatú kézi váltó jár a kocsihoz (Európában már nem is kapható manuális Subaru), de felárért a Subaru Performance Transmission nevű fokozatmentes automata is kérhető, amely 30 százalékkal gyorsabban vált fel, és 50 százalékkal gyorsabban le, mint a korábbi automata. Manuális módban 8 fokozatot kínál (a kormány mögötti váltófülekkel lehet ezeket kapcsolni), és visszaváltáskor automatikusan ad gázfröccsöt.

subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx

A legnagyobb különbség az elődhöz képest a motoron kívül az Outbackből és a Foresterből származó Global Platform nevű padlólemez, amely alacsony súlypontot biztosít, emellett

merevebb és könnyebb a korábbinál,

ami javítja az úttartást és a kezelhetőséget.

subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx
subaru wrx

A karosszéria torziós merevsége 28 százalékkal, a futómű felfogatási pontoknál viszont 75 százalékkal nőtt meg, áttervezték az első futóművet, a hátsó stabilizátort pedig a segédkeret helyett már közvetlenül a padlólemezhez rögzítik, ami szintén jobb kanyarstabilitást jelent a WRX számára. Minden keréknél hűtött féktárcsák teljesítenek szolgálatot, a kormányzást közvetlenebbre áttételezték, mint az elődben, a rugóutak hosszabbak, és ez az első WRX, amit már adaptív lengéscsillapítással is lehet kérni.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!