A Mercedes levélben értesített egyes autótulajdonosokat arról, hogy
a vízpumpa lehetséges szivárgása miatt egyes alkatrészek túlhevülése, és így a tűzveszély lehetősége sem zárható ki.
A Mercedes arra kérte az érintetteket, hogy minél ritkábban használják az autóikat a kérdéses alkatrész cseréjéig - írta a Totalcar a Bild alapján.
Az ügyben az a csavar, hogy
olyan alkatrész, amely nem hajlamos a meghibásodásra, egyelőre nem készült,
azaz visszahívás még nem lehetséges, bár dolgoznak a megoldáson.
A probléma egyes GLE és GLS (167-es gyári kód), C (205-ös kód), E (213-as kód), S (222-es és 223-as kód), E kupé és kabrió (238-as kód), GLC (253-as kód), CLS (257-es kód) és G (463-as kód) osztályú Mercedesek egyes változatainál fordulhat elő, bár hogy pontosan melyeknél, az egyelőre nem derült ki.
Becslések szerint összesen 800 ezer autóról lehet szó.