A Suzuki indiai kínálata már eddig is hemzsegett a szabadidő-autóktól, de a gyár vezetői úgy érezték, hogy van még piaci rés egy kompakt méretű SUV-kupé számára. Ez lett a Delhi Autószalonon bemutatott Fronx, ami valójában nem teljesen új modell, mivel
műszaki alapjai az egykor nálunk is árult, 2015-ben bemutatott Balenóból származnak.
Kívülről egyáltalán nem látszik a rokonság, a Fronx minden karosszériaeleme új, és formailag is a Suzuki legújabb dizájnirányzatát képviseli a kettéosztott fényszórókkal, az S-Crossra hajazó hűtőmaszkkal, a kiszélesített, szögletes kerékjáratokkal és az Alfa Romeo Tonalére emlékeztető, csíkkal összekötött hátsó LED lámpákkal.
Belül már egyértelmű, hogy a Baleno volt a kiindulási alap, egy-két díszítést leszámítva változatlanul vették át a műszerfalat. Indiában a Fronx
1,2-es, 90 lóerős szívómororral vagy 1,0 literes, háromhengeres, 100 lóerős turbómotorral kapható,
utóbbihoz hatfokozatú automatikus váltót is lehet rendelni.
A legjobb felszereltségi csomag olyan tételeket tartalmaz, mint a 360 fokos kamerarendszer, a headup kijelző, a vezeték nélküli telefontöltő, vagy a hátsó sorba tett légbeömlő. Egyelőre nem tudunk arról, hogy tervben van-e a típus európai értékesítése, pedig formája és képességei alapján sikeres lehetne nálunk is.