A magyar csapat eredményei:
Aranyérem
0
Ezüstérem
0
Bronzérem
1
HUNMárton Anna
09:00VívásAnna Marton-Katherine Paredes
HUNPusztai Liza
11:15VívásLiza Pusztai-Michela Battiston
HUNSzűcs Luca
11:15VívásMartina Criscio-Luca Szucs
HUNKovács Richárd
12:20ÖkölvívásHarrison Garside-Richard Kovacs
HUNDósa Dániel
13:05VívásDaniel Dosa-Abdelrahman Tolba
HUNMagyarország
20:05VízilabdaMagyarország-Kanada
HUNMagyarország
21:00KézilabdaArgentína-Magyarország
NyílNyíl

B-csoportos raliautó, utcára: összkerékhajtást kap a modern Lancia 037

Kimera
Kimera
Vágólapra másolva!
Sok Lancia-rajongó álmát valósítja meg a Kimera Automobili manufaktúra.
Vágólapra másolva!
Kimera
 
Fotó: Kimera Automobili

A rali-világbajnokságot utolsó kétkerékhajtással megnyerő autó volt a Lancia Rally 037, amelyet már nem fejlesztettek tovább, helyette az egyedi térvázra felépített Delta S4-est készítették el, amely a B-csoport végét okozta. Azonban a Kimera Automobili nem gondolkozik a váltásban, inkább a saját EVO37-es modelljüket fejlesztik tovább, az eredmény az EVO38-as.

Kimera
 
Fotó: Kimera Automobili

A legfontosabb újítást az összkerékhajtás bevezetése jelenti, a turbófeltöltőt a motor oldaláról a motor tetejére helyezték át és megnövelték annak a méretét, a kipufogórendszert ezzel párhuzamosan kisebb ellenállásúra cserélték, és hangosabb is lett az autó. Több aerodinamikai módosítással javítanak a viselkedésen és a hűtésen, az utastérben az ergonómián csiszoltak egy keveset, az érintőképernyőn van lehetőség a nyomatékelosztás-befolyásolására.

Kimera
 
Fotó: Kimera Automobili

A Kimera Automobili majd később közöl pontos adatokat az EVO38-asról, addig csak azt tudjuk biztosan, hogy gyorsabb lesz a hátsókerekes EVO37-esnél. 

Kimera
 
Fotó: Kimera Automobili

Ebből a továbbfejlesztett változatból 38 példányt készítenek, a vételár nem ismert, de az előddel szerzett tapasztalatok alapján nem okoz majd gondot az értékesítés.

 

 

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!