A magyar csapat eredményei:
Aranyérem
6
Ezüstérem
7
Bronzérem
6

Még vadabb az Audi RS Q8

Fotó: Audi
Vágólapra másolva!
A frissítés során a 600 lóerős mellé érkezik a 640 lóerős RS Q8 performance, a fekete hűtőrács-keretről lehet azonosítani a sportmodellt.
Vágólapra másolva!
Fotó: Audi

Most, hogy a Lamborghini Urus szintet lépett a több mint 800 lóerős rendszerteljesítményű plug-in hibrid hajtásával, a testvérmodell Audi RS Q8-ast szabadjára engedték – elkészítették a 640 lóerős RS Q8 performance változatot. Ez egyébként az Audi Sport fennállásának legnagyobb teljesítményű, belső égésű motorral szerelt modellje. A modellfrissítés keretében fekete hűtőrács-keretet és nagy méretű méhsejt-rácsot kapott az orr, hátul a 2 darab ovális kipufogó-végződés teszi egyedivé az RS Q8-as modelleket.

Fotó: Audi

Az alap-teljesítmény változatlanul 600 LE/800 Nm, ami 3,8 másodperces 0-100 km/óra sprintre és 250 km/órás végsebességre jó, ennél a modellnél elöl 420mm-es, hátul 370 mm-es acél féktárcsákat használnak. A performance-változat 640 LE/850 Nm teljesítményű, amivel 3,6 másodperc a gyorsulás és 280 km/óránál szól közbe az elektronika, a karbon-kerámia fékrendszer elöl 440, hátul 370 mm-es tárcsákkal dolgozik. A központi differenciálmű normál esetben 40:60 arányban osztja el a nyomatékot, ami tapadás függvényében változhat, legfeljebb a nyomaték 70%-át tudja az első, 85%-át a hátsó tengelyre irányítani. A széria légrugózással 90 mm-es tartományban változtatható a hasmagasság, a karosszériadőlést 2 darab, 48 voltos feszültségű, egyenként 1,5 kW teljesítményű villanymotor szabályozza. Az összkerék-kormányzás 1,5-5°-os hátsókerék-elfordulással segíti a manővereket.
 

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!