Két éven belül megjelenhetnek a szénmentes repülőjáratok
A fedélzeti motor nem hoz létre üvegházgázokat. De ami számít, hogy honnan szerzi be az ember a hidrogént.
![](https://cdn.origo.hu/2023/07/81M8AkYtEXnRGxjO7xpGT4pyX7SW36soMkKVEXuwhnk/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50L2ViNmU5NjNkMDVjMzRjMWVhNmI1Y2EyYTZhMjc4NTM3.webp)
A fedélzeti motor nem hoz létre üvegházgázokat. De ami számít, hogy honnan szerzi be az ember a hidrogént.
A levegő minőség javult a magasabb jövedelmű területeken, ahogy várták, de a szegényebb területeken a feltételek nem változtak, vagy romlottak.
Az Egyesült Királyság zöldíteni akarja a légi közlekedési iparát.
Az elektromos terepjárók szinte teljesen hangtalanok és nincs károsanyagkibocsátásuk, ráadásul üzemeltetési költségei is minimálisak.
A Coradia iLint-et sikeresen tesztelték többek között Ausztriában, Hollandiában, Lengyelországban és Svédországban is.
Az első karbonsemlegesítő vonatok várhatóan 2023-ban állhatnak üzembe.
Újra fénykorát élheti a világhírű Ikarus.