gazdaság 2021. 03. 05.
Idén sem várakoztathatják az ügyfeleket túl sokáig a telefonos ügyfélszolgálatok
A fogyasztóvédelmi hatóság 2018 óta minden évben elvégzi, és idén is megkezdte egyes szolgáltatók telefonos ügyfélszolgálatainak ellenőrzését.
A fogyasztóvédelmi hatóság 2018 óta minden évben elvégzi, és idén is megkezdte egyes szolgáltatók telefonos ügyfélszolgálatainak ellenőrzését.
A személyes ügyfélszolgálatok felkeresése helyett telefonos ügyintézést javasol az adóhivatal.
A 1818-as telefonszámot kell hívni.
A hívó azonnal beszélhet azzal a kollégával, akivel előzőleg már kapcsolatba lépett.
Ennek még önmagában nem lenne nagy hírértéke, csakhogy Vanda egy virtuális asszisztens.
Az adatvédelmi bírság elkerülhető, ha a vállalkozás felkészül az ellenőrzésre.
Egyre gyorsabban terjed a robottechnológia alkalmazása a bankoknál.