Ez sikerült is neki, mögötte viszont Verstappen az év egyik legjobb rajtját produkálta, a 7. helyről kihasználta, hogy Lando Norris behúzódott Carlos Sainz elé, és az 1-es kanyarból kifelé már Alonsót támadta a 3. helyért. A spanyol pilóta nem engedett neki, ezért Gasly vissza tudott jönni elé, de az Alpha Tauri pilótája a 4. kör elején elengedte őt, így Verstappen támadhatta Alonsót is.
A kétszeres F1-es világbajnok sem húzta sokáig a 2. helyen,
Verstappen az 5. körben elszáguldott mellette, így feljött Hamilton mögé a 2. helyre,
4 másodperces hátránnyal. Az öthelyes rajtbüntetése ezzel lényegében 5 körös és 4 másodperces előnyt biztosított Hamiltonnak, de a brit pilótának így sem kellett aggódnia a versenyképessége miatt.
A rajt nagyobb események nélkül zajlott, mindössze Bottas esett jelentősen vissza a 11. helyre, Pérez az első körök során feljött a 8. pozícióba, Leclerc beszorult a középmezőnybe és a 12. helyen autózott, és a következő néhány kör során is csak a 11. helyig jutott, köszönhetően annak, hogy Cunoda Juki korán kiállt kereket cserélni.
Verstappen gyors felzárkózása a 2. helyig tartott,
nem sokkal Alonso megelőzése után ráfutott a rázókőre és megsérült az első szárnyának véglapja (bár ez a külső kameraképeken nem látszott), nem tudta tartani a lépést Hamiltonnal, aki a 11. körben már 5,7 másodperccel vezetett Verstappen, Alonso, Norris, Gasly, Pérez, Ocon, Sainz, Bottas és Stroll előtt.