Ne feledjük, Las Vegasban hajnali 2.00-kor indulhatnak az autók, és egészen 3.30-ig tar majd a gyakorlás, amiért az első szabadedzés rövidebbre sikerült.
Még 15 percet kell várni a hivatalos kezdésre.
Szerették volna, ha büntetlenül cserélhetik a sérült elemeket, a belső égésű motort és az elektronikai rendszereket, de erről nem rendelkezik a szabálykönyv, így a spanyol büntetést fog kapni, minden bizonnyal a rajtrács végéről rajtolhat majd vasárnap. Elvileg nem rendelkezik a szabálykönyv arról, hogy mi történik, ha a pálya hibájából szenved balesetet valaki vagy éppen megy tönkre egy alkatrész az autóban.
11.30 (ott 2.30), azaz az utolsó lehetséges időpont van most megjelölve, ne feledjük, ottani idő szerint hajnali 4.00-kor vissza kell adni az utcákat a helyi forgalomnak.
Logisztikai okokból, hiszen mire vége ér a szabadedzés, szinte azonnal ki is kellene üríteni a lelátókat.
Ő még pont kikerülte a csatornafedelet, amit Sainznak már nem sikerült.
Elvileg 12 fokig hűlt le a hőmérséklet, így azzal nagy gond nem lehet, hiszen ennél alacsonyabb hőmérsékletre is készülni kellett.
Carlos Sainz futva érkezett a boxba, és úgy tűnik, ő is beöltözött, lehet, hogy elkészül az autója a kezdésig?
Egyre több pilóta van már sisakban, Verstappen már be is ült az autóba.
A két McLaren nem vár, azonnal kimentek a pályára.
1:41.905-ös időt ment, ami egy másodperccel marad el Leclerc első edzéses leggyorsabb idejétől.
Szerencsére elég széles, így kényelmesen kisodródhattak a kanyarból, vissza is tudtak jönni.
Először ment valaki 1:40 alá, Sainz 1:39.8-as időt repesztett, mögötte Leclerc.
Talált még egy másodpercet, 1:38.9-cel vezet, 345 km/h-ig is felment a sebessége.
Pár ezreddel megelőzte a Ferrarikat.
Előbb Sainz, majd mindkettejüket Leclerc előzte meg, 1:38.5 már a legjobb idő.
1:38.2 most a legjobb idő, de ne feledjük, hogy a pálya egyre jobb lesz, és még mindig van 73 percük a pilótáknak.
Többen is átlépik a vonalat a boxutcába vezető útvonalon, erre most nagyon figyelnek a versenybírók.
Sainz már 1:37 alatt jár, a sorrend most Sainz, Leclerc, Pérez, Verstappen, Albon, Hamilton, Norris, Bottas, Magnussen, Sargeant.
Az időmérős beállításokkal és a lágy gumikkal egyelőre gyorsabbnak tűnik a Ferrari, mint a Red Bull, ez sem volt túl gyakori idén.
Hamilton három ezredre feljött Leclerc mögé a második helyre.
Az élre ált a spanyol világbajnok, ezt nem sokan vártuk. 1:36.6 az ideje, három ezredet vert Leclerc-re.
Fernando Alonso, Charles Leclerc, Lewis Hamilton, Alex Albon és Carlos Sainz egy tizeden belül az élen.
Előbb Verstappen ment egy leggyorsabb kört, majd Lelerc nagyon keményen odatette magát, 1:35.696-tal van az élen, hat tizedet adott a hollandnak.
Előbb Sainz ugrott fel csapattársa mögé, majd Alonso ékelődött be a két Ferrari közé.
Mindkét spanyol elfékezte magát, így forgolódhattak egyet a bukótérben.
Leclerc, Sainz, Alonso, Pérez, Bottas a sorrend, Verstappen csak a hatodik.
Előkerültek újra a közepes keverékű kerekek, a mezőny nagyobbik része már a versenyre szimulál.
Leclerc, Sainz, Alonso, Pérez, Bottas a sorrend, Verstappen csak a hatodik továbbra is.
A legtöbb pilóta még gyakorol, minden időt kihasználnak, de az időkben nagy változás már nem várható.
Még mindig szinte mindenki gyűjti a kilométereket.
Szép lassan befut mindenki.
Hivatalosan így az első után a másodikat is ő nyerte, Sainz, Alonso, Pérez, Bottas és Verstappen előtt.
Mi viszont búcsúzunk, és holnap reggel 5.30-kor jövünk vissza a harmadik szabadedzéssel.