A 2001-es év reklámpiacának bevételét a szakma szakértői egy-másfélmillárd forintra becslik - az összeg a teljes online-szektor reklámbevételeit jelenti (site-ok, ügynökségek, média tulajdonosok, különböző közvetítők, stb.).
Nem növekedtek jelentősen a hazai online cégek reklámbevételei tavaly, bár a növekvő tendencia nem tört meg. Az idei évben sem várható áttörés - a várakozások szerint az online reklámok elérik a teljes reklámforgalom egy százalékát.
Újdonság, hogy a legtöbb magyar online reklámpiacon fellehető főbb hirdetők - a hagyományos telekommunikációs cégeken kívül (ezek erre a célra fordított összegei csökkennek) - között megjelentek az autóipar prominens tagjai is.
A legnagyobb reklámköltést a tavalyi év alatt - becslések szerint - az [origo] (az online médiapiac leglátogatottabb képviselője) könyvelhette el. A legnagyobb oldalak közül a Index internetes potrál reklámbételei érdemelnek még figyelmet.
(Üzleti Negyed)
Korábban:
Kétszeres forgalom az online boltokban
(2001 december 27.)
Nem hiányzik a könyvtárából?