Nem nőtt jelentősen az online reklámpiac

Vágólapra másolva!
A tavalyi év összesített készpénzes online reklámárbevétele egy-másfél milliárd forintra tehető az azt megelőző év 0,7-1,2 milliárdjához képest. Az online reklámok a teljes, hazai reklámforgalomnak alig 0,8 százaléka - írja a Napi Gazdaság.
Vágólapra másolva!

A 2001-es év reklámpiacának bevételét a szakma szakértői egy-másfélmillárd forintra becslik - az összeg a teljes online-szektor reklámbevételeit jelenti (site-ok, ügynökségek, média tulajdonosok, különböző közvetítők, stb.).

Nem növekedtek jelentősen a hazai online cégek reklámbevételei tavaly, bár a növekvő tendencia nem tört meg. Az idei évben sem várható áttörés - a várakozások szerint az online reklámok elérik a teljes reklámforgalom egy százalékát.

Újdonság, hogy a legtöbb magyar online reklámpiacon fellehető főbb hirdetők - a hagyományos telekommunikációs cégeken kívül (ezek erre a célra fordított összegei csökkennek) - között megjelentek az autóipar prominens tagjai is.

A legnagyobb reklámköltést a tavalyi év alatt - becslések szerint - az [origo] (az online médiapiac leglátogatottabb képviselője) könyvelhette el. A legnagyobb oldalak közül a Index internetes potrál reklámbételei érdemelnek még figyelmet.

(Üzleti Negyed)

Korábban:

Kétszeres forgalom az online boltokban
(2001 december 27.)

Nem hiányzik a könyvtárából?

Mester Sándor: Multimóka - Nemzetközi cégek alulnézetből

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!