A Hungexpo Reklám Marketingkommunikációs Rt. (HRM) néven létrehozott társaságból 10 százalékot birtokol az MFB, míg a fennmaradó 90 százalékon egyenlő arányban osztozik a két másik tulajdonos.
A közös társaságot azzal a céllal hozták létre a többségi illetve kizárólagos állami tulajdonban lévő társaságok, hogy nagyobb kedvezményeket tudjanak elérni a médiavásárlások során, amelyre külön-külön nem lenne esélyük.
A tulajdonosok összes listaáras reklámkiadása tavaly meghaladta a 2,8 milliárd forintot, ebből a Szerencsejáték Rt. 2,25 milliárd forintot tudhatott magáénak. A HRM első megrendelése az "MFB az ország bankja" szlogenű kampány volt, de folyamatosan dolgoznak a Hungexpo eseményeinek népszerűsítésén is.
(Üzleti Negyed)
Ajánlat:
Nem hiányzik a könyvtárából?
Mester Sándor: Multimóka - Nemzetközi cégek alulnézetből