A kozmetikai cikkek közvetlen értékesítésében világelső cég adózott eredménye 184,7 millió dollárra, egy részvényre 43 centre nőtt, az egy évvel korábbi 150 millió dollár, egy részvényre 34 centről, egyszeri tételek nélkül. Bevétele 14 százalékkal 2,50 milliárd dollárra nőtt az egy évvel korábbi 2,19 milliárdról.
Az elemzők részvényeként 44 centes eredményt és 2,43 milliárd dolláros bevételt vártak. Az Avon adózott eredménye 30 százalékkal csökkent a tavalyi negyedik negyedben az átszervezéssel járó kiadások miatt, míg az árbevétel a vártnál jobban nőtt. A cég adózott eredménye 128,9 millió dollár, részvényenként 30 cent volt az egy évvel korábbi 184,1 millió, 41 cent helyett. A bevétel 17 százalékkal 3,08 milliárd dollárra nőtt. Az egyik leggyorsabban növekvő piac Közép- és Kelet-Európa volt, 22 százalékos bevétel-növekedéssel.